Recenzia: Opäť spolu

Po prekrásnom vianočnom príbehu - Želám si Vianoce každý deň, bola ďalšia autorkina kniha pre mňa samozrejmosťou aj napriek nie práve najpútavejšej obálke, no tá je rovnako strohá ako bola matka troch dcér, túžiacich len po láske a pozornosti, ktoré im neboli dopriate. Aj táto kniha vás túži upútať a chce si zaslúžiť vašu lásku, ktorou budete pri čítaní zaručene oplývať. Venujte ju Jolene, Marshi a Annis. 🥰

Od knihy som očakávala príjemnú oddychovku plnú smiechu a nostalgie, ale dostala som omnoho kvalitnejšie a emotívnejšie čítanie, ktoré mnou ostalo rezonovať aj po niekoľkých dňoch.

Tri úplne rozdielne dospelé ženy, vzájomne si takmer cudzie a predsa z jednej krvi. Samostatné, s nesúcimi si bremenami z rodného domu. Ich individuálne príbehy prepletané s tými spoločnými, odhalené jazvy z detstva, dopad dysfunkčnej rodiny na výchovu a jej nevypovedané dôsledky nám autorka opísala nesmierne pútavou a citlivou formou, vďaka ktorej prenikneme hlboko do deja dojemného románu o hľadaní sesterského puta, podpory a sebapoznania.
.
Intenzívne čítanie, plné tajomstiev a neodhalených skutočností. Plná škála životných skúsenosti formujúca naše tri sestry vpísaná do strán knihy, z ktorej si môžete veľa odniesť. Náročnejšie témy autorka ale odľahčila veselšími dialógmi či scénkami, čím spravila príbeh dojímavým a povznášajúcim zároveň, no atmosféra ostáva napätá a nechá vyniknúť bolesť a trápenie každej z postáv. Striedanie pohľadov nám tak umožnilo nahliadnuť do zákutí zmýšľania každej zo sestier a susedy, priateľky ich matky.
.
Milly Johnson je vynikajúca spisovteľka, ktorá dokáže preniknúť do ľudskej duše. Jej vyvažovanie emócií je dokonalé, podpora ženskej sily obohacujúca a neľahké hľadanie lásky a priateľstva dojemné a uzdravujúce, otvorené novým začiatkom... to chcete čítať!

Za recenziu ďakujeme @knizky_z_mojej_chyzky

Opäť spolu